CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pondělí 24. ledna 2011

You will be forever in my heart!:-*

Ahoj:)
Já si teda nedovolim říct, že navždy budu milovat toho samého,vyvoleného kluka,láska je zrádná:). Ale svoji rodinu...nebo domácího mazlíčka..ty budu milovat fuurt...to je prostě něco, co by mělo držet pospolu..a zvířátko, když vás miluje, tak je na vás upoutaný:)..A proto si dovoluju říct, že tihle dva caparti budou v mém srdci navždy :)




Mám ofinu..:)

Ráda si hraju na černou vdovu:D....A tohle je totálně mázlý:D

Ta fotka se mi nečím zalíbila...asi úhlem pohledu....

12 nových komentářů,které potěší:)):

Susanne

sluší ti to! :)

robertatherimbaud.com

Ofina Ti pristane:*

Anonymní

wow. seš hrozně pěkná a máš úžasnýho pejska! :-) děkuju, ale to video se mi nijak zvlášť nelíbí :-):-)

Mora e Bionda

Jee, kocicak fotbalista! :-D ofina ti sekne!

Tereza

Ofina ti sluší:)

Martina Navrátilová

Silene se mi libi design tveho blogu.) Moc hezky.

Martina
www.dressandheels.blogspot.com

Lucie Šumová

Úžasný pejsek a kočička. Jéé. ňuňu ♥ Pěkný designe blogu:)

Lucie Honest

Určitě se nebojím mluvit, jen jsem to video natáčela 10krát a vždycky jsem dostala hnusnej astmatickej zachvat, tak jsem musela mluvit pomalu, abych se neudusila:D..:)..jsem myslela, že ten lesk nenajdu:D

Lels

Zlaté zvieratká super design :)

fashioncinnamon.blogspot.com keď máš čas tak sa pozri :)

Jessica Mura

I'm not the girl in my shoots, as I wrote she is my friend Elena :P :P I'm only the photographer in that shoots :P :P Anyway, what a beaufitul eyes you haveeeeeeeeeeeeeeeeee :D

http://onthemarry-go-round.blogspot.com/

Anonymní

Celé odpoledne jsem projížděla tvůj blog..Jsi překrásná a nepodceňuj se tak :)..

Vivii

sluší ti to :)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥