CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

čtvrtek 18. srpna 2011

Maškarní

Schválně, co byste dělali, kdyby vám na táboře z ničeho nic oznámili, že máte 1,5 hod. na vytvoření masky na maškarní:)...malé děti měly masku zabalenou z domova, ale ti starší musely využít vlastních zásob...tak já jsem použila své šaty, které mi připadaly aspoň trošku se zvířecím vzorem :). Zbytek dotvořený tužkou na oči a ouška z kartonu,vybarvené fixou a připevněné provázkem a pinetkami :).





7 nových komentářů,které potěší:)):

Simone

Krásný :)*

Dazzlicious

Kočka, doslova :D:)

Michaela

Myslíš co mám teď nebo co jsme vytvořila? Jsem to zrovna nepochopila:D Nevadí no.. Jinak ti to moc sluší a nemáš ty šaty nebo co to je z HMka?:)) Já mám totiž kraťase stejného vzoru:D

Evs

šikovná :)

Petra P.

Jéé ty jsi čííííča ;)) moc ti to sluší :))

Cookie

wow nemam slov!

http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Domi

Aj ja som bola na halloweene za macku :) http://twitpic.com/7846jx a spoluziacka bola mys :D

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥