CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

úterý 26. dubna 2011

Dnešek na jednotku :D ;))





Ahoj:), tak část dneška vypadala docela bídně. Ve škole jsem byla strašně ospalá, nuda sice nebyla, ale stejně už jsem se těšila pryč. Po škole jsem se šla konečně zapsat na gympl:). Strašně už se tam těšim!(Vím, že změním v září názor:D). To bych ale nebyla já, kdybych něco nezvorala. Zapomněla jsem si s sebou vzít vysvědčení. Naštěstí paní tam byly velice milý, takže pohoda:).Věřily mi, že jsem známky na přihlášce nesfalšovala :D,ale stejně jim to jdu teďka naskenovat a poslat :D ;).
A nejvíc ze všeho se těším na mého krásného spolusedícíího:D :D
Potom mi mamka řekla, že jestli si nechci jít vybrat ten foťák, že teď se to i hodí, když už jsem teda oficoš přijatá:D..Byla jsem šťastná,a tak jsme jely:)...Už ho mám..jmenuje se Samsung :D a má 12,2Mgpixel...myslím,že to stačí..na ty moje fotečky...:)
Taky jsme zašly ještě na nákup, jídlo a pak jsem si šla koupit pořádny tepláčky na tělák, dvoje sluneční brýle a laky...Vše jsme koupily levně a neznačkově. Možná k tomu nemáte kladný vztah, ale já si myslím, že je hlavní, že se mi ty věci líbí..:) Nebo ne? Jaký máte názor Vy? Jen do mě:P

Jinak už dlouho jsem nenapsala nic o tom, jak si tvaruju postavu do plavek. Docela se mi daří:)..v jídle už si zvykám,omezuju se v nesprávném jídle , sportuju a celkově se cítím líp.
Pokud jste tento článek dočetli až do konce, tak vám gratuluju,ale hlavně děkuju:)

Vaše Paulina:)




10 nových komentářů,které potěší:)):

Anonymní

Wow, wow, wow!

Mary

na neznačkových veciach je najlepšie to, že keď sa ti po týždni zlomia, tak nenadávaš tri hodiny v kuse :D Foťák je super!

Vera Paradis

krásne veci

PetraLovelyHair

Gratuluji k novému fotáku :-) a těším se na fotky :-). Laky mají krásné barvy a jinak co se týká nákupů, tak já taky nakupuju někdy obyč věci z tržnice a vůbec mi to nevaví ani se za to nestydím, proč taky ;-)!

A"

Na nakupování neznačkových věcí není nic špatného. Jen na botách si docela potrpím, protože mám problémy s klenbou a nesprávná podrážka by mi mohla způsobit spoustu komplikací. (A když jde o zdraví, vyplatí se připlatit:))

Bridge of Memories

pekne laky :)

Kate

Jooo, My first kiss jsem jela celý prázdniny:D
Super foták, taky bych nějakej potřebovala :D :))

Eliška

Děkuju moc :-)
Gratuluji k přijetí i k foťáčku :-)
a neznačkové věci? Nikdy jsem je nekupovala, ale v poslední době jsem začala navštěvovat second handy, a komu by se nelíbilo, že má něco jiného nežli ostatní? :-)

Marella

Amazing items!

Ceady

jééé, foťáček :)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥