CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pátek 22. dubna 2011

Real flowers

Omlouvám se, nemám fotografa, a proto mám jen takové fotky. Jsou i focené mobilem.Brzy budu mít foťák....moc se na něj těšim. Myslím, že už je tu nadobro jaro-léto, co myslíte vy?





A nakonec jedna rozpláclá fotka mého xichtíku:D

Doufám, že se máte krásně a užíváte si, měli jste také prázdniny?

Paulina...

6 nových komentářů,které potěší:)):

PetraLovelyHair

nádherná sukně, já kytičky zbožnuju :-) a ty jsi taky moc krásná, máš nádherný oči!

Anonymní

Máš nádherné oči. Och božee^^ To snad ani není možný. Jak z reklamy na Chanel!

Claudet

great skirt!!!
You look so beautiful :)

Vera Paradis

tá sukňa je dokonalá :) sledujem tvoj blog :!)

Koko

Nádherná sukně, miluju flower vzory! ;)
Jinak, moc vysoká nejsem mám maximálně 177cm ;) ale co mě štve je velikost nohy, to mám 41 :) :D

Dasha Soliman

No já jen doufám, že už je tu na dobro jaro a léto. Jak ne, tak mě picne. :D
Ta sukýnka je pěkná, mám ráda květinové vzory.

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥