CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 23. dubna 2011

What is your favourite song?


Ahoj:).
Je tu daší krásný den. Dneska mám ještě pár povinností a potom až je splním, tak pojedem pryč. K sestřence na barák. Budu tam trávit Velikonoce. Beru s sebou noťas,foťák,ale nevím, jestli tam chytnu wifi. Tak se kdyžtak uvidíme až v pondělí,ale zas budu mít snad dost fotek, hlavně z Velikonoc:)) Ale asi žádny outfit:D

A teď už k dnešní otázce...Jaká je vaše nejoblíbenější písnička? Může jich být víc....:)
Já mám ráda plno písní, hlavně taneční,ale nejvíc teďka propadám této:
The Pretty Reckless-Just Tonight


Chtěla jsem dát video, ale bylo to strašně pomalý,tak se omlouvám.

Kdyžtak odkaz--http://www.youtube.com/watch?v=L3BM-qR_gyg


3 nových komentářů,které potěší:)):

Vera Paradis

Ja mámm hrozne rada veľa pesničiek ale asi najviac sa mi teraz páčia pesničky The Fray alebo Madonna She is not me : ) na fotkách ti to pristane a uži si sviatky

A"

u mě je to s hudbou teď složitější, mísí se jedno s druhým, ale momentálně Bruno Mars vs. Alicia Keys. //Jinak ze zkušenosti říkám, že není nic lepšího než zdrhnout na Velikonoce:D//

Sac de Sabine

Regina Spektor či Camille Dalmais cokoliv. A kapelu svého přítele můžu taky pořád. :)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥