CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

úterý 12. července 2011

12.7. nákupy v DM

Dneska jsem skočila ve městě do DM a takhle to dopadlo....


1.lesk na rty od Miss Sporty
2.Řasenka Jumbo Volume od s-he

3.lak na nehty Disco od Miss Sporty(má svítit na diskotéce):D

+ ještě můj oblíbený deodorant, co si kupuju pořáád od Dove ;)

A Váš den?:P

9 nových komentářů,které potěší:)):

Eddie Vyorálková

Ten lesk mám taky :D Včera koupenej. Ale tu 007

evie

lesk vyzera lakavo a som zvedava ci lak bude skutocne svietit:)

Nonszalancka

Amazing blog!!! <3 what do you think about following each other?:D kisses :)

Dasha Soliman

Já lesky miluji, mám jich hodně a pořád nějaké ztrácím. :) Ten tvůj vypadá dobře. :)

Anonymní

do Tuniska? :O já chci taky! :D závist!! :D ..ten lak musí být boží;) kolik tě stál?

Vera Paradis

pekné veci :)

Dazzlicious

Ten lak vážně svítí, kámoška ho má, úplně kruté :P

Anonymní

Milujem DM ♥ a ten lak chcem do piatku tiež :)

Anonymní

ten lak mam ale cim se musi nasviitit aby vecer svitil skousela jsem to pod lampickou,ohnem i slunicke pls poradte T_T

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥