CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 9. července 2011

Dnešní nákupy+ random(9.7.)


Dobrý večer :D,
tak dneska jsme se s kamarádkou vydaly na nákupy :). Byl to krásnej den! Fotky jsou jak z nákupů,tak i malý random :).

Výborná domácí pizza:)
Co jsem měla na sobě...





















zástavka v KFC---Je to dobrý :)
A teď už, co jsem si koupila:)

1)náramky-HM-70Kč
takové jsem vždycky chtěla a teďka byly ve slevě...












2)Světle fialkový lak na nehty z HM-29Kč














3) Brýle z Taily Weil-75Kč















4)Copánkové čelenky
do vlasů-40Kč

+ prémie nakonec..:D mamka byla nakupovat taky, akorát v Německu-

5)dvoje balerínky z NY


4 nových komentářů,které potěší:)):

Eddie Vyorálková

Slušelo ti to :)
Ty balerínky mám taky :DD

Vera Paradis

Ja mám podobnú farbu laku na nechtoch :) Myslim, že je od essence :) tiež nový :) mimochodom pekná si

Evs

lak je úžasný !:)

Dazzlicious

Moc ti to sluší, jsi krásná :) Všechno se mi líbí, ty copánkové čelenky do vlasů chci!

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥