CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

neděle 17. července 2011

Nedělní květinky...

Pro dnešek jsem zvolila kytkovanou sukni, bezbarvé zelené tričko s řasením a nové sandálky taky s kytičkama :D ;)

Jakou jste měly neděli vy?:)


11 nových komentářů,které potěší:)):

Simča

Moc ti to sluší. <3
Já jsem jela na koupaliště do Mladé Boleslavi.

Dasha Soliman

Sluší ti to, pěkná sukýnka. :)

Brunette Juice

Teeda, moc ti to sluší, ta sukně vypadá božsky :) Já dnes byla tak "unavená" z toho vedra, že jsem spala na terásce :D ..a pak jsem jedla :D spaní a jídlo :D proč ne no :))

budu ráda, když mě budeš také sledovat!
www.thebrunettejuice.blogspot.com :)

Eddie Vyorálková

Sandálky jsou krásné <3

Fann.

juu, ta sukně je suprová. <3

Monika

Ta sukně je překrásná:)

Michelle

Ty sandálky jsou boží :)

Marella

Amazing sandals!

Werisek

Hi I do not want to advertise, but I have a new blog so when you look so http://vanillabrunette.blogspot.com/ Thank you :)
Ps:Great blog you already watch it :)

Unknown

Ta sukně je boží :) miluju kytičky :D :)

Z.

ta sukna a sandalky su velmi pekne :)

http://randomgirl22.blogspot.com/

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥