CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pátek 8. července 2011

Before-After


Jednou, když u mě byla kámoška a my jsme se chystaly do divadla, tak jsme se chtěly pořádně vyfiknout...
kamarádku A. jsem si vzala do parády, vyžehlila jsem jí vlasy, namalovala, vybraly jsme pro ní šaty a rázem z ní byla taková kočka, že už jsem s ní ani nechtěla nikam jít !:D

Co vy na to řikáte?:)

7 nových komentářů,které potěší:)):

Vera Paradis

Vyzerá lepšie :)

Evs

vyzerá omnoho lepšie! :) dôkaz o tom, že každá ŽENA je krásna!

Michelle

Je pěkná i před změnou, možná trošku silnější, ale po změně je fakt krásná! :))

Adél

trochu mi na té druhé fotce připomíná Amandu Bynes :D :)

Nikky Coconutt

úplne skvelá zmena :)
chválim! Na premenu máš talent :)

http://onestrawberrycoconut.blogspot.com/

Simča

Moc jí to sluší. :)) Změna je krásná.

Simča

Děkuji moc. ♥

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥