CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pondělí 7. února 2011

Holidays!

Ahoj!
Tak kdo má taky prázdniny?:)
Je to jak ten největší dar!:) Jinak výzo dopadlo skvěle...líp než jsem čekala. Jsem v 9.třídě, takže celkem důležitý výzo:). Dostala jsem samé :-*
Jinak je venku strašně krásně,takže toho využívám a jsem už často někde venku:)..dneska se chystá jedna akce,na kterou se strašně těšim...


Tuhle fotku jsem fotila mobilem se samospouští :)


Hezký a úspěšný den,Vám přeje Paula :)

5 nových komentářů,které potěší:)):

Martina Navrátilová

Blahopreju k jednickam:) My volno nemame, jakto ze vy jo?! :D

sook.

Do tebe bych určitě neřekla, že jsi teprve v deváté třídě, vypádáš opravdu starší (myšleno v nejlepším slova smyslu ;-))). Jinak my tenhle týden máme taky prázdniny a můžu se přidat, že to je vážně ten největší dar :-P

Marella

Gorgeous outfit dear! <3

Lilyen Smitten

please ček my blog thx so much :-*

lilycutiedreams.blogspot.com

děkuji ♥

Lilly

krásný oblečení...máš celkově hezký blog!Dobré články...a sešdobrá sam jedničky já jsem v osmí a mám jednu dvojku....byla bych moc ráda kdyby ses koukla na www.likeadivaweb.blogspot.com kdyby se ti něco líbilo napiš komentář nebo mě můžeš sledovat..potřebuju vědět jestli je to aspon trochu dobrý a jestli v tom mám pokračovat děkuju..

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥