CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 19. února 2011

Pátek v Liberci

Tak pátek se povedl dokonale :). Viděla jsem svého brášku a jsem za to strašně ráda. Mám ho mooooc ráda:-*...chybí mi, že už s námi nebydlí,ale aspoň, že je šťastný tam se svojí přítelkyní:). Přeju mu jen to nejlepší. Přijely jsme s mamkou do Liberce okolo 8:30,zajeli jsme už všichni k doktorům a po lékárnách(to je mamky a bráchy práce-farmaceutický reprezentant),pak jsme jeli do Nisy na oběd-dali jsme si čínu a pak jsem šli nakupovat :). Co jsem si koupila vidíte na fotkách ;). Vše mi brácha koupil k Valentýnu.♥

Všechno je zakoupeno velmi levně v Ann Christine. ;) akorát mašlička je z I am.



Na ramenech to má řasení.

vestička...Ve skutečnosti vypadá lépe :D
Líbí se mi hlavně to zdobení na ramenech :D

Mašlička do vlasů;)

Ve skutečnosti je to zářivá růžová ;)
A ještě něco...než jsme odjeli z Nisy domů, tak se mi povedla jedna věc:D. Docházelo nám doma jídlo pro želvu, tak mě mamka poslala do zveráče pro červy. No a víte s čim jsem já přišla? Koupila jsem jí místo červů omylem krevety, které stojí skoro o stovku víc:D..no co,tak si jednou užije:D,ale jako doufám, že to bude žrát!:D

Momentálně jsem strašně smutná:(...jedna parta, do které jsem patřila mě nepozvala na akci a ještě jí přede mnou asi zatajila,nebo nevím,prostě jsem nebyla zvaná. :( Sice je to parta, o kterou bych mohla přijít,ale stejně to zamrzí.

4 nových komentářů,které potěší:)):

Martina Navrátilová

Masle je hezka a ostatni moc zajimave:)

Anonymní

ta bunda (?) z AC je úžasná :-)

Markétka

Moc krásné věci a hlavně ta mašle ;)

Anne

Bože, ta vestička! ♥

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥