CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pondělí 21. února 2011

Moje "uniforma"

Čabas!:)
Tak je tu pondělí a já mohla oprubnout nové oblečení. Dneska jsem zvolila tu vestičku.
Kluci si ze mě dělali srandu, že to mám jak uniformu a kde že mám toho svého "žána":D.
Já tu vestičku miluju...je úžasná,skvělá:-*

Pár fotek..:)





A co vy na ní?:)

11 nových komentářů,které potěší:)):

Anonymní

ááá^^ úžasný^^

Anonymní

Není vůbec zač :-) A máš ho na blogu? :-)

sook.

Mě se moc líbí, je to super :-))

Anonymní

á tak to je škoda :-(

Carlijn

it looks great on you ! (:

Mora e Bionda

Ta je skvela! Brala bych ji hned... :-)

Isabela

moc hezka :)

Andy

Tak ta je moc pěkná :)

http://kockandy.blogspot.com/

Joll Burr

Uuu ta je dobrá!

Emmi ja Elina

Nice shirt!
/Elina

Adi

peknéé :)
nechceš spriateliť?? :)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥