CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

středa 9. února 2011

Jednoho dne venku...

Ahoj! Takže si ty prázdniny pěkně užívám!:) Chodím zumbačit,chodím ven...spinkám :D :D
Mám teď trable s láskou, kdo ne, že jo?:)
Dneska jsem se opět nechala nachytat. Myslela jsem, že bude tepleji,takže jsem vyšla ve svém oblíbeném kabátku,ale byla pěkná zima!Což jsem později zjistila :D
Ale líbilo se mi, že jsem mohla vyndat sluneční brýle :).

Tady pár fotek z dneška...
Strašně mě baví fotit,ale dnes poprvé jsem nechala někoho,aby mi taky udělal pár fotek:))






Děkuji Vám za přibývající followery!♥

11 nových komentářů,které potěší:)):

Lilly

ten kabátek je krásnej !!!!

Unknown

souhlasím! úžasný! :)) máš pěkný blog, líbí se mi design :)
můžeš se podívat i na můj: http://www.thesimplyfashion.blogspot.com

my-xxl

Ahoj Pauliii ))
teda koukám že se máš krásně:) v minulým článku jsi psala že máš samý jedničky na výzo, což je v devítce tyjo, docela uznáníhodný:D já jsem ráda že jhsxem vyfasovala v prváku čtyru z chemie)
a samozřejmě, ti to neuvěřitelně sluší:) TA OFinka je krásná.
Píšu, že se nejspíš vracím zpět... Už to nešlo bez blogu, vlastně - ten blog je jediný co mě ještě může zachránit před naprostou obezitou ?:D no,prostě budu ráda když si mě nevymažeš a budem dál v kontaktu:)

Ceady

Taky jsem si včera vyšla s představou, že venku musí být alespoň 25stiupňů, když to sluníčko přes okna tak pražilo, ale najednou se ochladilo a já litovala své unáhlenosti :D
Jinak moc hezké fotky! SLuší

Anonymní

krásný fotky! a úžasná bunda :-) jinak mco děkuji!

Unknown

I já jsem se nechala napílit počasím :D a ten kabátek je bezvadnej!!! :))

Tereza

Taky teď chodím na lehko, rozhodla jsem se, že budu mít jaro a nezabrání mi v tom ani sníh:D:D

my xxl

pořád se nemůžu vynadívat z těch fotek:) strašlivě ti to sluší,fakt jseš kóča:)))
BTW jsem moc ráda že ses ozvala, z bejvalých SBček se mi moc holek neozvalo nazpátek,zatím:/

Anonymní

A za kolik si ho kupovala? :-)

Anonymní

Taky :-D:-) zatím sem ho ale na sobě neměla. k čemu ho nosíš?

Terezsia

moc hezky kabatek!!!
http://frenkiesgirl.blogspot.com/

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥