CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

čtvrtek 17. února 2011

Sedmnáctého ledna

Hezký večer!:)
Nemáte pro mě někdo nějaký filmík?:((:D
Tak v tomhle týdnu jsem zvládla úspěšně 4 písemky(z toho dvě nečekané) a jedno pravopisné cvičení. :D :D..já vím, melu hlouposti :).
K důležitějším věcem--zítra nejdu do školy :o))....jedu s mamkou za bráchou do Liberce a třeba se stavíme v Nise,či Foru na nakupech! Snad jo...
Dneska večer jsem se dokopala k tomu, že jsem si byla zaběhat:D, bolelo mě celé břicho:D...ale těším se na to, až si pravidelným běháním vypracuju fyzičku!!:) To bude boží.
Tak si užijte nadcházející víkend,
s(mějte) se! :P

made by me :)




PAULA...

4 nových komentářů,které potěší:)):

sook.

Moc krásné fotky, zítřek si užij :-))

Asi bych taky měla začít běhat :D

Anonymní

ta druhá fotka je dokonalá^^ jinak promiň, ani sem si nevšimla, že tě nesleduju! Už sem to ale napravila :-) Ale nebylo úmyslem strašit nevinný malý děti! :-D

Anonymní

Jojo já vím :-D Dnes odpoledne sem se vrátila. Bylo ale úžasně :-) Co se chystáš zítra pokoupit? ;-)

my xxl

jeee takových filmů bych mohla doporučit :) Teď mě zrovna žádnej nenapadá. Jsi asi spíš na komedie než na trhilery a krimi, viď?:)
jinak užij si nákupy kočko *

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥