CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pátek 29. října 2010

Friday,29.10.2010


To už je pátek?:((( Proč?!:D Já nechci do školy:(
Ještě, že jsem včera s tou kámoškou šla, bylo mi tak krásně...po dlouhé době jsme se viděly, ale strašně mi pomohla ve všech věcech ve kterých se teď motám. Prošmejdily jsme Tesco,povídaly jsme si na lavičce a mně bylo fakt krásně.
V Tescu jsem si koupila časák Dieta a moji oblíbenou rajec mateřídouška♥

5 nových komentářů,které potěší:)):

Ceady

přesně tak :-)
Jé časopis Dieta :) Ten jsem si kupovala před rokem a půl a nakonec jsem přestala, protože polovinu časopisu obsahovaly reklamy
rajec mám nejraději púpavu /pampelišku :-) mňam
už abych si pořádně s nějakou kamarádkou zase popovídala. Závidím Ti

Susanne

jsem asi divná, ale žádnou takovou ,,neobvyklou´´ příchuť vody jsem ještě nikdy neměla, pořád se zásobuju akorát jablečnou Aquilou :)

stop-fatterpeople

Jen by mě tak zajímalo...je ten časák dobrej?:)

Klára

Díky za pochvalu :) Co ta Dieta? Je v ní něco zajímavého? :-

- fakin unicorn -

je ten časopis dieta zajímavý? vypadá dobře! ;)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥