CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

úterý 26. října 2010

Tuesday 26.10.2010-ve fotkách


Jeden z Avon dárečků od bráchovy holky.

Dárek číslo dvě. :D
Uvnitř jsou stíny a dva lesky na rty+zrcádko. ;)


Vzorečky voňavek.
Až do letošních prázdnin jsem byla přirozená světle vlasá bruneta. Ale kadeřnice mi navrhla, že prý by mi víc slušela tmavší hnědá, tak jsem to zkusila a odezva byla kladná:D, tak jsem u toho zůstala:). Používám barvu od Loreál tmavý kaštan. V Kauflandu na to měli teďka akci, barvu+šampón na barvené vlasy za 80Kč dohromady...Teďka někdy se chystám barvu obnovit:).
No a byla jsem od mamky pověřena uvařit oběd. Tak tady je :DD
A teďka momentálně jdu splnit další přání mé maminky-vytřít :DD..a co vy, jak se máte,co dneska budete dělat, když už zítra budeme mít všichni volno!:)

11 nových komentářů,které potěší:)):

Margyša

Páni!Super věci si dostala :)) Jasně že si mě můžeš dát do sledování, budu moc ráda!!! :))

Margyša

Tak už Tě taky sleduju ! :D Jinak já jsem dneska nevařila, za to jsem žehlila neuvěřitelně velkou hromadu prádla a samozřejmě sem se spálila :D

Annabeth

To já se zase pro změnu vracím ke světle hnědé, teda asi, nevím, jak to ještě dopadne :D

Unknown

Závidím Ti ty krásné stíny. :-) Vypadají vážně senzačně. ;-)

Ceady

Tak to já bych si taky ráda barvila vlasy...ať jsem stylová :D. Ale asi by mě rodina zabila :D včetně přátel :D.
Dáreček je moc pěkný :-)
Jinak děkuju za komentář :D Jak jsem tak roztomilá až to není hezký :D

katherine-harris

pokud by ses chtěla zúčastnit, tak to bude fungovat stejně jako v září;) tady máš info: http://katherine-harris.blog.cz/1009/velka-rijnova-soutezni-dieta
bude to na stejný princip, přesná pravidla určitě ještě uveřejním, nejspíš o víkendu ;)

katherine-harris

o víkendu hodím článek, a tam se dozvíš podrobnosti, co a jak, ju? :)

Bee

moc krásné dárky :)
jinak já budu ve středu odpočívat a ve čtvrtek do neděle pracovat, takže nic moc :/

McChoccolate

Pa ta paletka je moc hezká. Ten přeliv jsem měla taky ale tím jak si myji každé ráno vlasy to bylo do dvou týdnů pryč

Klára

Super akce v Kauflandu :D Mamka si také tu Loreal nemůže vynachválit :)

Christine

Chci se taky obarvit na tmavě hnědou ale ještě jsem k tomu nějak nesebrala odvahu moje světle hnědá se mi líbí ale chtěla bych změnu :)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥