CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 30. října 2010

Saturday,I haven´t got idea!:D +SUNDAY

Ahooj;)
Tak teda nemám ponětí co budu dneska dělat, asi kouknu na učení,budu si číst nějakou pěknou knížku,půjdu ven,pojedu nakoupit?? Nebo co?:D Vůbec neviim!
Ale asi bych se měla kouknout i na jiné učení než jen na tu angličtinu, protože zítra jdu na velkou Zumba párty!OMG..♥♥♥♥, takže na učení nebude čas.
Taky mě štve, že dneska nemám žádný mnou vyfocený fotky:(..Omlouvám se.

A co vy budete dělat?:)

SUNDAY:
Tak už se připravuju a za chvíli vyrážím na tu Zumba párty:)..moc,moc se těšim..
Budem se od 3-6 hodin večer pohybovat v rytmu latinských tanců..no prostě kdo Zumbu zná,ten ví! Lístek mě sice stál 200Kč, ale neváhala jsem investovat,Zumbu jsem si oblíbila...!


Zumba Classes now at Studio 19

7 nových komentářů,které potěší:)):

katherine-harris

určitě se zúčastnit můžeš! pošli mi na mailíka svoje startovací údaje :) katherine.anna@centrum.cz
tvou výšku, váhu, míry atd :)

Dasha Soliman

Zumbu miluji!!!Propadla jsem jí před rokem a je to jediná pohybová aktivita, která mě fakt baví! :-) Naví je to legrace a domů odcházím se super pocitem a báječnou náladou! :-)

http://yasmine-yasminka.blogspot.com/

Ceady

užij zumbu a dej vědět, jaké to bylo :)

katherine-harris

jasny, budu kopirovat od tama, to není vůbec problém ;) hodím si tě do spřátelených blogů ju?
obě dvě tvé adresy :)

Terry

To je hezký, že seš celá blázen do zumby :) Užij si krásně tu zumba párty!! :)

Unknown

Předpokládám, že si Zumbu pořádně užíváš. ;-)
Jinak nestačím zírat, nový dess, je prostě bezvadný!

katherine-harris

doufam že to bylo fajn :)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥