CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

středa 27. října 2010

Wednesday,27.10.2010



pokus o leopardí nehty :/
úžasný borůvkový čaj:)

Připadá mi jako kdybych o všechno přišla, nebo pomalu to všechno ztrácela...o přátele,rodinu,štěstí,o vůli bojovat...kde se to všechno loudá? K noze!:D

9 nových komentářů,které potěší:)):

Katy

Ty nehty jsou náhodou skvělý! Zrovna si jdu lakovat nehty, tak si je udělám stejně-vypadá to opravdu krásně!:)

Bee

ty nehty vypadaj super a kočička je hrozně roztomiláá :)

Susanne

ta první fotka je perfektní, takový naštvaný výraz! :D

Dasha Soliman

Pěkně fajňoučké nehty!!Jak se takové nehty dělají?Vypadá to složitě...

Paula

Dasdusho:nemůžu se dostat na tvůj blog, tak ti píšu tady.
Ty nehy se dělají lehce, první základ nějaký lak(v mém případě je to ten bílý),potom jsem si udělala ty hnědé flíčky a pak jsem těm hnědým flíčkům udělala okraje černým lakem(je dobré na to použít ten tenký štěteček)

Biancaprincipessa

inak ja by som to nenazvala ze pokus o nechtiky ale ze sa ti to vazne skvelo vydarilo, naozaj klobuk dole!

Inak super inspiracie aj stym cajikom ja som uplnu cajickar cize urcite vyskusam:)

Unknown

Nehty jsou krásné, já bych neměla takovou trpělivost a už vůbec bych to nedokázala. Jsem rád, že si je nalakuji jednou barvou. :D Takže velikánská závist! ;-) A také obdiv!!!
Právě že ne, jen se chystám napsat kamarádovi z 1. třídy aby se stavil na cígo. Pak na hoďku na kafíčko s kočka a pro učebnici na literaturu. A také konečně pro kulmu. Ale nic zvláštního. :-) Možná že přišel čas, kdy mi i maličkosti dělají radost.

***

Vaše kočička? je krásná :) nechá se mazlit? znám pár, které se tulí pouze když se vyspí nebo dyž se mrouskají :)

Dasha Soliman

Moc pěkné nehty.Jak se to dělá?Připadá mi to strašně těžké...

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥