CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pátek 29. října 2010

Webcam 29.10.2010

Ahoj!:) Tak jsem si dala vanu a chystám se na úkol z angličtiny. Ájina mě baví, takže se i těším. No a když jsem se chystala učit,tak jsem ještě chtěla zkusit webku. No a tady jsou výsledky, schválně sem ty fotky dávám ať vidím, jak moc potřebuju shoditi:DD.S učebnicí ájny:D
Pokus o normální fotku:D

háro:D


12 nových komentářů,které potěší:)):

Marella

Hi! Nice blog! New follower,I hope you'll follow me back! Kiss

stop-fatterpeople

Uáááo.Berunko jsi tak krásná!:))

stasie

hey)

Ceady

vlasy si žehlím každý den. Jinak je mám strašně nezkrotné a vypadám jak debil! Bez servítek :D.
A jsem takový inteligent, že si žehlím vlasy a pak si je přes kulmu vepředu u obličeje kroutím :D :D
I když jsou fotky ne zrovna nejkvalitnější, tak jde poznat, že jsi moc hezká holka!!! :-) A shoditi jako kila? :D Jestli myslíš kila, tak to bys měla vidět mě :D ! Jsi krásná štíhlá slečna...rychle zahoď časopis dieta :D a nebo ho raději spal :D a jdi si dát něco na zub :D

stop-fatterpeople

Hej já nejsem ukecaná!:D:( a nááhodou nejsi tlustá! takže klid zase.

Ceady

no ale ručičky máš hubenější než-li já a podle nich poznáš, zda-li někdo potřebuje
A jak obíhám české bloggerky, tak už jsem narazila na pár takových které měly nohy jak hůlky a oblečení jim vůbec neslušelo i když vím, že kdybych to oblečení viděla vyfocené na věšáku :D, tak by vypadalo skvěle!
Takže pozor na hubnutí, abys ještě vypadala v oblečení sexy...oblečení dokáže zamaskovat ledacos, ale vychrtlost je hnusná :D
Jak se říká "ženská bez prdele je jak tejden bez neděle" :D. Nehubni!

Ceady

jsem to napsala pěkně sprostě :D teď mi to došlo :D
Taky musím zhubnout. Ale musím dát dolů 8kilo, abych měla zase vcelku pěkné nohy...Jen se bojím, že příjdu o prsa :D. Tak to stále odkládám :D

stop-fatterpeople

Rouro!:D neštvi mě. Nejsi vůůbec tlustá:)) co mám řikat já?..://

my xxl

sluší ti to :)))
jinak moc krásnej design, nádherná změna :)) Tvoje práce?:)

Joll Burr

jejda kde chceš shazovat??

Teres

ta druhá se povedla :)

Jessica Mura

Hi!! thanks for your comment in my blog, shirts are nice ^^ Follow each other ? :D
http://onthemarry-go-round.blogspot.com/

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥