CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

neděle 24. října 2010

My Weekend...


Ahoj!
Tak díky podzimním prázdninám a díky přestavbě naší školy máme zítra ředitelské volno, takže mám super náladu:D.
Představa, že se týden pořádně vyspím je nádherná, i když asi budu jezdit s mamkou do práce. Blbý je to, že až přijdem do školy, tak nás čeká hodně rozhodujících písemek. Tak se budu muset učit. Třeba dneska se chci věnovat angličtině. ;))

Zkusila jsem to přeložit i do angličtiny, jednak protože se mi angličtina strašně moc líbí a taky proto,že si tím jazyk procvičím,ale omlouvám se za případné chyby,jsem jen amatér!:D

------------------------------------------------------------------------------------
Hi!
We have got one week autumn holidays and free time of school, so I have a great mood!!:D
I will sleep well,finally!! But I will go to work with my mum,maybe. But I am looking forward to! :)
When I will go back to school, we will write lot of tests!¨I will have to learn it! I going to learn English today!

16 nových komentářů,které potěší:)):

stop-fatterpeople

Samozřejmě že zůstávám s tebou:)) bez tebe by to nebylo ono:)...cjááj...ty se tak máš že nemusíš do školy:/:D co bych za to dala:D

beky.

jéj máš se, já bych do tý školy taky nechtěla..
já taky teďka hubnu, nebo je to spíš o tom abych jedla trochu zdravějc a nepřejídala se, nakonec to stejně dělám kvůli sobě žejo :)

Cukřík

Bez tebe by to nešlo :)

Ájinu mám taky strašně moc ráda, a docela mi i jde - pár elt v cizině se nezapře..:D

Jsem ráda, že se ti vše daří, v rámci možností, tak jak chceš sama :)

Dotaz - mám si tě přidat do SB pod touhle adresou? :)
Dej vědět ;¨)

stop-fatterpeople

Děláš si srandu?!:D chceš moje tělo?:// bože...tak ale já ti ty špeky klidně dam viď:D

Annabeth

Taky mám volno, ale návrat do školy bude šílený.
Já angličtinu milovala, ale teď máme tak hroznou učitelku, že jsem ji začala nesnášet. :D

Anonymní

Okik, moje nová stránka je
http://a-vareni.webnode.cz
Máš to tu moc pěkné, děkuji :D

Terry

Doufám, že můžeme zůstat dál SB :) Zumbu bych taky ráda vyzkoušela někdy, uvidím. A jsem moc ráda, že píšeš v ájině, jelikož jí miluju a ty chyby určitě časem vypiluješ.

Michelle

Doufám jen, že nejsi nějaká anorektička, která chce zhubnout na 40 kg...:)

Terry

No, problémů je hned několik. Nemůžu kvůli koleni teď cvičit, nebo jako né že nemůžu, mám to zakázaný od doktora i od mamky, ale ve škole normálně cvičím. Fitko jsem musela zrušit kvůli tomu koleni a taky kvůli tomu, že jsem na něj neměla vůbec čas. Končím ve škole děsně pozdě a na víkendy když jezdím domů(na vesnici) tak tam fitko neni no :/ Ale zumba by mě lákala no..

Michelle

Nevadí! :)

Annabeth

To já to té své klidně budu mít za zlé, protože ona ví, že nechci, aby mě něčím cpala a stejně to dělá. :D

stop-fatterpeople

Trubko!:D vůbec bys ho nechtěla:D

my xxl

Tak držím palce do nového začátku :) určitě si tě do oblíbených přidám:) pod touhle adresou... Jsem zvědavá na nový články:)
A děkuju za komentář:* prostě mi příjde... že to není vidět.. :D na mě:) Jako určitě ten pocit, ta motivace, tam je,... ALe jinak, že by mi něco bylo volnější nebo něco někde nevykukovalo, to vůbec... :/ si ještě počkám asi:)

Slimline

ahojky joojo ráda budu pořád SB :-)
no hele hubený nohy nemám, nemám je ráda příjdou mi děsně tlustý :-( taky už chci mít svojí vysněnou váhu ale je to boj .. :)

Jessica Mura

Thanks so much for your comment in my blog! You have a nice one..if you want we can follow ecah other :D
http://onthemarry-go-round.blogspot.com/

Ceady

moje spolužačky se teď taky zamilovaly do Zumby :D
Asi se k nim přidám...když už vidím vychvalovat Zumbu i někým jiným

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥