CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 13. listopadu 2010

13.listopadu 2010

Ahojky.
Omluvte mě prosím za moji nepřítomnost, ale nějak jsem neměla žádné fotky a ani jsem vlastně neměla čas něco zapsat.
Ve středu se mi stala nepříjemná věc:D. Při těláku jsme hráli s holkama a panem učitelem basket:D a udělala jsem si něco s prstem, měla jsem ten prst prvně zelený,potom fialový a teď je modrý a ve čtvrtek ráno jsme s mamkou zašly na chíru a tam mi nasadili dlahu. Byl tam mladý sanitář, co se mě pořád na něco ptal:D...aspoň jsem se nenudila:). Teď přesně si nemůžu vzpomenout, co s tím prstem mám, ale vím, že mám něco s kloubem na prsteníčku. Až si vzpomenu, tak dopíšu!:D
Lékařské doporučení na klid prstu moc nedodržuju, šla jsem na Latino dance,hrála florbal a pořád ten prst prostrkávám obvazem a pozoruju ho..:D,hold si koleduju o sádru!:(
A jak se máte vy?:)
scio testy...

8 nových komentářů,které potěší:)):

Susanne

podobná věc se mi stala asi před měsícem, vyhodila jsem si při basketu prst z kloubu a ještě teď mi trochu odstává :D

Ann

máš hezký blog! :)

my xxl

jej, ty chudáku :(
ale to s tím prostrkováním uplně znám :DDD když jsem byla na přišívání uší, neustále jsem se dívala pod obvaz jak to vypadá a tak. A to platí i u náplastí, všeho.. :D
a jestli ty jsi teď tedy v devítce...kam půjdeš pak?:)

Ceady

chudáčku! S tím prstem Ti to ani trochu nezávidím, ale toho sanitáře už jo :D

Christine

Ty si šikovná,to se mi ještě nestalo :)

- fakin unicorn -

tak to přeju brzké uzdravení prstu ;)

***

Šikulka :) když jsem hrála basket tak jsem měla pořád něco, ale to bylo normální :D :)
Pierc jsem si nechávala před rokem, to to bylo o něco lepší :) vím, ted na tom možna taky nejsem nejhůř, ale přeci jen každý chce něco co nemá a vždy je co zlepšovat :)

Klára

To já jsem holt taková divná a všechno si píšu, musím mít vše pod kontrolou...na basketu jo? To je asi ten důvod, proč ho tak nemám ráda - nebezpečný sport. Snad se ti brzy zbarví nějak normálně ;)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥