CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

středa 3. listopadu 2010

Stěhování věcí,malování


Tady jen jedna fotečka mého oblíbeného kabátku:), na fotce není moc vidět, že je leopardí:/

Ahojky,
tak budování nového pokojíčku zas pokročilo:))
Tak já padím,musím jít stěhovat věci a ještě dneska se snad bude malovat.Omlouvám se! Až bude pokoj hotový tak tu zas budu častěji:))

5 nových komentářů,které potěší:)):

stop-fatterpeople

No ten kabát teda opravdu moc vidět neni:D..a chci vidět fotku pokojíčku!!:D :)zlato^^.

Christine

Pak pokojíček nafoť,já ho už o víkendu taky budu mít hotový teda pokud se najde nikdo hodný a sestaví mi knihovnu :)

Unknown

Tak to se moc těšim na fotky :))

Terry

To je super s tím pokojem, taky doufám, že sem pak hodíš fotky! :) A jakou barvou vymalováváš? Já mám pokoj meruňkový a je to hezká barva :)

my xxl

Ahoj:)
Určitě pak nám novej pokojík vyfoť!:) Jaký barvy jsi zvolila?:)
Jinak na té fotce ti to moc sluší :)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥