CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pondělí 29. listopadu 2010

29.listopadu

Ahoj!:)
Dneska je opět ve znamení školy.
Sněhu už tu máme hodně, až mě to štve! Nebaví mě chodit nabalená://.

1.na téhle fotce jsem já s bráchou-je to hodně stará fotka, to jsme byli v Chorvatsku, takhle nás vedle sebe mamka posadila a jedna zručná paní nás takhle vystříhala z černého papíru a pak nám to nalepila na bílý papír:)))

2.Kocourkovo místo na spaní v mých krabicích:D
3.Taťka mi udělal menší výzdobu:)

5 nových komentářů,které potěší:)):

Unknown

Já nikdy neměla ráda zimu kvuli těm vrstvám oblečení ale od té doby co mám hezký teplý kabát, který je radost nosit tak mi to vůbec nevadí :D Naopak mi k němu sluší i ta zima.
Ta výzdoba je krásná, já jsem hodně na výzdoby ale nemám na to nějak ted čas :-/

stop-fatterpeople

Já chci jít ještě s váhou dolů!:D ale až někdy jindy:D...a k vánocum chci přec ten iphone ..kterej už mi přišel:)) jinak kosmetika a hadry. znáš to:D

my xxl

grr, ty vánoce mě tak deptaj :) Nechci to vidět, co se týče toho kalendáře, mikulášský nadílky a cukroví. Achjo :) Navíc furt mi to nějak nepříjde, chybí mi ta atmosféra:( My ani žádnou výzdobu nemáme,což mě teda trochu štve :/
krásný fotky:)

Jessica Mura

Thanks so much for your lovely comment! I always like your post ^^
http://onthemarry-go-round.blogspot.com/

Dasha Soliman

Ta první fotka je super! Moc hezký nápad. :)

http://dasdushablog.blogspot.com/

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥