CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pondělí 1. listopadu 2010

Webcam 1.11.2010


Ahojky,
tak dneska už podruhé:).Už jsme postavili do ložnice novou skříň a zlikvidovali něco z těch starých skřínííí..já se tak moc těšim až ten pokoj bude hotovej!:DD
Jinak měla jsem dobrou náladu, tak jsem fotiláá:):D
Holky?Přestaňte mít mindráky, podívejte na mě!!:D

Jedna docela normální:DD

Jedna podivná:DDA jedna velice ujetá:DD,ráda si ze sebe dělám srandu:D

Někdy lituju, že neumim retušovat:DD

8 nových komentářů,které potěší:)):

Ceady

krásná, krásná, krásná :-)
Jůůůů! Jsi kočka! :-)

Ceady

nelžu :-) Být na holky, tak do Tebe jdu :D
Já bych nejraději zrušila nějaké staré skříně a skříňky, ať mám víc místa v pokoji, ale mamka s tím má problém :D

my xxl

nepotřebuješ retušovat, jsi krásná :) moc sympoška! :)))

stop-fatterpeople

Uáááo.Princezna nádherná jsi♥ a pořád mi nevěříš:(!..

Ceady

no na fotce to ani tak vábně nevypadá, ale mňamka to je :) :D

stop-fatterpeople

Hej nene:DD však sem hnusná a tlustá:// a né že se zas budeš hádat!.Princezno:*

stop-fatterpeople

Jo dobrý prosimtě:DDD se ráno kouknu do zrcadla a mám jasno:/

Terry

Sluší ti to na všech fotkách, fakt! :) Ale nebojíš se, že tě někdo pozná? Nebo o tvém blogu vědí i ostatní se kterými se kamarádíš?

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥