CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 6. listopadu 2010

Nový pokoj je na světě!

Ahojky!
Tak včera asi v 10 hodin večer byl pokoj dokončen. Jsem za něj strašně moc ráda..hned je tu víc místa:) a mám skvěloou postel. Je to takový větší gauč a když se rozloží, tak je to letiště, ale dá se na tom vyspat, i když se to nerozloží:).
Ještě se ale musí dodělat pár maličkostí:
1.vyvrtat a přidělat jednu poličku
2.vyvrtat a přidělat jednu lampičku
3.prodloužit kabel(anténu) na televizi

Ty vyfocené skříně jsou schválně, protože ty se musely vybourat a teďka tam je ta tmavě fialová zeď s gaučem:) Ty skříně vlastně byly žrout místa:),jsem ráda, že jsem se jich zbavila!!!
Jo..a víte jak se říká, že co se ti zdá tam, kde spíš poprvé,nebo v novém, tak se splní? Sakra moc bych chtěla, aby to byla pravda!:DD



A ještě menší detaily:


A tuhle leopardí taštičku na šminky mi darovala mamka;)


CO na něj říkáte?:)

12 nových komentářů,které potěší:)):

Marella

Great change!

stop-fatterpeople

Hej ty zlounko největší na světě!!!:D máš nádhernej pokoj!:D

..Jo dneska mi je trochu líp:)

Susanne

krásný :)

stop-fatterpeople

Co kecááš!:D nemam ://

my xxl

Heeeej já chci taky!! ty rozkládací gauče se mi vždycky hrozně líbily... Aspoň bychom mohli s mladým konečně zalehnout někam jinam než do obýváku.. To je taková debilně umístěná místnost přesně veprostřed celýho bytu .. :D A pokoj mám společnej se sestrou takže se sem nic nevejde.. Achjo.
Vypadá to fakt nádherně závidim :)
BTW děkuju za komentář, šmrncovní ani tak ne:) TO jen tak vypadá:D

Klára

Pěkná změna :)

***

Krásný úžasný :) ten gauč je tam suprovej :)..a misto těch skříní máš nějaký uložný prostor ? :)

Anonymní

To chápu že na tom místě kde byli skříně je gauč :) ale jestli máš ted nějaký uložny prostory když ty skřině jste dali pryč? :)
Pussy

Anonymní

áhá ták to jo :)
krásný to máš :)
Pussy

Jessica Mura

Wow, I like those more personal photos :)
http://onthemarry-go-round.blogspot.com/

- fakin unicorn -

vypadá to nádherně, hlavně gauč ;)

Christine

Pěkné mám podobnou fialovou :)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥