CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

čtvrtek 4. listopadu 2010

Malování ve fotkách :)

Ahoj!:) Tak jsem pro vás zachytila pár snímků z malování:). Jak vidíte, tak fialové barvy pokoje se nevzdám, mám ráda fialovou!:)
Pokoj ještě není úplně dokončenej, ale už je to jen pár drobností:).Takže brzy(možná už zítra) nafotím a hodím sem fotky nového pokoje:).


5 nových komentářů,které potěší:)):

Marella

Nice color!

Joll Burr

krásně sytá barva, taky jsem chtěla takovou ale moje je vyblitá :D:/

http://jollburrfashion.blogspot.com

my xxl

ahh, to vypadá slibně :)) koukám že máš i fialový kachny :D (crocsky).. ty mám takyyy, fialová barvička je krásná... :) takže.. nice choice :P

stop-fatterpeople

Né asi:) fialová je nejlepší:)♥

Biancaprincipessa

ta fialova je naozaj nadherna aj ja som chcela svojho casu fialovu ale bala som sa ze bude posobit chladne ale teraz lutujem :(

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥