CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

neděle 26. června 2011

Bludné koření


Již odedávna se Děčínská kotlina hemžila různými bytostmi. Nejznámější jsou asi skřítci,čerti,víly a hejkalové, avšak i čarodejnice zde mají své místo. My jsme si pro vás připravili příběh......

A takto začínala moje řeč vypravěče v divadle, kde jsem se účastnila s kluky ze třídy na akci Studenti sobě. :) Byl to skvělý zážitek, mám ráda hraní :). Už jste také někdy hráli?

5 nových komentářů,které potěší:)):

Vera Paradis

Ja hrajem na všetkým školských blbostiach :D tiež to mam rada

Evs

nikde som ešte nehrala :)

Simča

Já už jsem hrála. :))*

Unknown

Já už jsem taky hrála, a opravdu mě to bavilo :D

Žanet

jee, já jsem hrála na gymplu v divadle, to byl vždycky zážitek.. správně okořenění 4 dlouhých let :-D

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥