CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 18. června 2011

DM-tělové mléko Meloun

Krásně voní ;)

Na doporučení jedné z vás jsem si taky běžela pro toto úžasné tělové mléko. A doporučuji ho dál :D ;))


Toto berte s rezervou :D :D(chtěla jsem dokázat, jak ho miluju:D)

15 nových komentářů,které potěší:)):

Vera Paradis

Fííha no určite ho skúsim :)

Dasha Soliman

Jo jo je úžásné! :)

Cookie

aj ja ho mam je uzasny

Denisse

řekla bych že bohudík :D moje mamka se snažila dělat stejnou polívku jako babička,ale není to ono :/ :D takže když nejsem u babičky si ji dát nemůžu :/ a to mléko vypadá luxusně!kolik stálo ? :)

Denisse

a ještě by mě zajímala jedna věc,víš jak máš u své adresy blogu takový ten obrázek tu ikonku,jak si to tam dala? :-O

Denisse

jo aha tak tojo,a to jako fákt jenom 39?mm asi si pro něho zajdu :D

Denisse

a je v každé drogerii nebo jen v některé?

Mercy

Tak to si příští týden jeden koupím:)Voní krásně melounově?

chillllies

Meloun teď frčí, já mám zase hydratační telové mléky a taky melounové a ta vůně prostě k sežrání!:D

Týnuše

Už jsem o něm taky u jedné blogerky četla:D já si pro něj snad taky pudu :D

chillllies

no právě já jsem si ho koupila na solárku, takže vůbec nevím, na internetu nejde sehnat ale podivej se zde:

ta starém blogu mám ještě jeho fotku
http://chilipapricka.blog.cz/1106/doporucuji-melounove-hydratacni-telove-mleko

Ceady

to jsem si koupila, ale jsou to šaty... ukážu je v příštím článku

Evs

hm.. a ešte melónové :) super!

Mikinka

Taky určo vyzkoušííím :) super tip;)

Laura

balea má super vecičky :) vyskúšam :)

www.laurita-beauty.blogspot.com

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥