CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

středa 22. června 2011

Diskuze-CO máš na sobě nejvíc rád/a?



Ahoj! Tak dneska je zas aprílové počasí!

Dneska se chci pustit do článku, který by měl "podpořit" naše sebevědomí:D, protože nemám ráda, když se někdo ponižuje a vůbec si nevěří. Každý je přece něčím krásný!;))

Tak tedy otázka: Co máš na sobě nejvíc rád/a?:)

Prozradím vám to také...

VLASY:)





Tak slečny, pochlubte se!:)

3 nových komentářů,které potěší:)):

Michaela

k článku: taky miluji své vlasi! a potom řasy:D
no to je přes jeden soukromý klub právě, vůbec by jsme se tam nedostali ale mamka tam má známého:D tak se to nějak tak udělalo:) ty si už někdy letěla letadlem? já se bojím aby mi třeba nezabavily foták, když si ho chci vzít na palubu:)

Michaela

to jsem se taky setkala, jenže já mám velkou krávu:D a né maličký digitál:/:D proto se bojím:)

Evs

asi taktiež vlasy ;)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥