CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

čtvrtek 30. června 2011

A zazvonilo naposled.


Tak a je to, základní vzdělání mám v kapse :D a přenádherných devět let taky. Nedá se na to zapomenout...myslela jsem, že brečet už nebudu, ale pohled na brečící kluky visící holkám kolem krku mě dostal. Ale teďka si to ještě nechci připustit, ještě ne! Teď máme ještě rozlučku..ještě aspoň 12 hodin budem třída....

*tu dvojku mám z dějáku
*těmhle deskám jsem nemohla odolat :D




19 nových komentářů,které potěší:)):

Simča

Užij si rozlučku ! :)) Hezké fotky.Ty desky. <3

Simča

Děkuju moc. <3 Jojo jdu do 6.Děkuji,budu se držet. ;))

:))

Nina

závidím ti známky a obal na vysvedčenie :)

Simone

taktiež som mala len 1 dvojku :)

PetraLovelyHair

šikulka, skoro samý :), jinak musím pochválit šaty a účes, jsi nádherná!

Eddie Vyorálková

Proboha,takové vysvěčení,co bych za to dala :D

Od doby,co jsem přešla na gympl to jde semnou z kopce :D

Ty dasky mám taky,z Tesca,mám i jiné motivy ;)

Dazzlicious

Jééé, taková škoda ta jedna dvojka! Ale i tak, nádherné vysvědčení na devátou třídu, gratuluju :)
Ty desky chci! Z Tesca? ♥

Patrycja ♥

You are very nice girl :) You have pretty hair !


http://paticee.blogspot.com/

Týnuše

Taky mi vždycky kazí vysvědčení tělák.
U nás řvaly jen holky. A já nejvíc:)

Vera Paradis

šikula :)))

Evs

šikovná si! :) jedna dvojka a predtým na polroka samé jednotky. wow :)

Zuzi

Tyjoo krasny vysvedceni! a krasy zebri obal - ma ho taky :D :P

Ceady

takové krásné známky :)

Simča

Děkuji. :))♥

Vera Paradis

nežehlim moja žehlička vlasy len zohrieva takže je na nič :D ja si vlasy len natáčam :D

Coco Andie

To já letos ukončila střední vzdělání a zrovna z dějepisu jsem maturovala za 1 :D

Teresa Starling

jaké vysvědčení, taky bych takové brala :')



http://teresastarling.blogspot.com/
probíhá giveaway : )

Eliška

Gratuluji ke skvělému vysvědčení! :-)
Vypadáš krásně :-)

Romanka

Krásné výzo. A jenom 13 předmětů? My jich v devítce měli 17, můj o dva roky starší bratr 19. :D

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥