CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

úterý 21. června 2011

Další melounové mléko.

Tak se na to podívejme :D Už mám další melounové tělové mléko. Tentokrát zcela náhodou. Dostala jsem ho totiž od bráchovo přítelkyně:).

Je z Avonu a voní též úžasně!<3



8 nových komentářů,které potěší:)):

Dazzlicious

Mnam:) Já minulý týden držela v DMku to od Balei, ale nakonec jsem si ho nekoupila:D Tak snad příště!

Coco Andie

jéé o tom vůbec nevím, že je i melounové:)) tak to si budu muset pořídit :)

Vanda

milujem melony a vsetko s ich vonou a prichutou:)

Evie Ovocná ©

Ano..taky o něm přemýšlím ♥ Vypadá luxusněě ^^

http://style-splash.blogspot.com/

Vivi

Páni, to je lákavé! Úplně cítím vůni melounu až ke svému PC. ;-).
Díky za super tip.
Vivi

Michaela

taky jsem ti objednávala z avonu něco s melounem:)) ale jako dárek bych ho taky chtěla dostat:D Ano chystám se!:) letím 2.7:) Aspoň trochu oživím bloček fotkama z USA:) Vidím že máš taky ráda zumbu!:) Já ji miluji, hlavně se u toho dobře pálí kalorie, jenže někdy mám touhu si po ní dát čokoládu:/:D

Michaela

proč bys otravovala prosimtě:) jsem moc ráda když si můžu takto s někým psát:) Jakože je to do San Diega a přesně by to mělo být a přesněji část La-Jolla. Né to není ani jedno:D. Dá se to nazvat jako výměnný pobyt. Ale přitom já budu v rodině s tou holčinou a za tři týdny pak bude ona tady u nás. Takže nevím jak se to dá nazvat. Ale jedu tam sama. Takže to bude zajímavé:D

Evs

ách..melónová vôňa♥

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥