CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

neděle 19. června 2011

jedny společenské šaty

Tak v těchto šatech jsem před dvěma týdny byla v divadle. Mně se líbí, akorát bez nich jedině bez podprsenky!(Nebo teda podle mě je to lepší, že si nemusíte nic hlídat, zdali vám to leze zezadu a tak.)

P.S:doufám, že jste měly pohodový víkend :) a přeju hodně štěstí do nadcházejícího týdne!:)


Nekvalitní fotka..:/

15 nových komentářů,které potěší:)):

Dasha Soliman

Však jak koukám tak podprsenku do nich nepotřebuješ! :)

Eliška

Páni, jsou krásné a moc ti sluší! :-)

Denisse

nevadí i já budu :) a krásné šaty,ale mě by neslušely :/ :D

Denisse

mě dlouhé šaty nesluší,jedny mám doma,v tomhle stylu.

Simča

Jsou krásný. .))

Dazzlicious

Jéžiš, vypadáš v nich úplně úžasně, jako královna večera! A jak koukám, s tvým hrudníkem ani podprsenku nepotřebuješ, na mě by asi nevypadaly tak dobře :D:)

L. Different

Co přesně?:P

Jinak šaty jsou překrásné:)

L. Different

No, ono je to tílko :D
Jinak Ben byl fajn:)♥

Evs

mám podobné, kratšie. a v podstate nie sú moje ale požičiavam si ich od sestry :)

L. Different

No, je to tam napsaný, viď :D Cajk:))

Michaela
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Michaela

vypadáš opravdu krásně! to je škoda je nosit do divadla, je to jak na nějaký ples:))

Petra

ty vypadají krásně !

Adriana

Jsou krásné! Mám ráda fialkovou :)

Eddie Vyorálková

Jsou pěkné :)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥