CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 25. června 2011

Nové plavky z HM



Pokračování nákupů ve slevách :))

Takové plavky jsou hodně dlouho snáhěla. Myslela jsem si, že mi takový vršek nebude slušet, ale není to tak strašný :D, líbí se mi to :). Pro mě jsou luxusní,božský.. :)

Vršek stál-5 euro
Spodek-3 eura



Hezkou sobotu!

12 nových komentářů,které potěší:)):

Vera Paradis

Jeeej tie sú pekné budeš v nich určite kočka :)

Simča

Jsou krásné. :))♥

Dazzlicious

Takový vršek mi právěže nesluší jako:D Takže ti je závidím, ještě leopardí!

Eddie Vyorálková

Jé,jsou krásné :)
Já jsem plavkový maniak,mám doma asi 10 plavky a + nějaké,co nenosím :D

Evs

veľmi nepreferujem tigrované.. a nebudem, nebudem nebudem:D ale tieto plavky sú pekné..aj keď pre mňa by boli kvietočky krajšie :)

Monnie

Vypadají krásně.

– je u mě giveaway
www.summerlafonte.blogspot.com

Coco Andie

Jsou krásný :-)

evie

ved aj vyzera luxusne s tymi zlatymi prvkami:)

Simča

Děkuji. ;)

Chloë

jsou vážně krásný :))

Anonymní

kde si ich zohnala??? take hladam uz rok :(

Paula

v HM :)

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥