CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 18. června 2011

Film-Má mě rád, nemá mě rád

Hezký večer;)

právě jsem dokoukala tenhle film a moc vám ho doporučuju! Je to taková romantika no:D...ale prostě pěkný:).

Viděl jste ho už někdo?

9 nových komentářů,které potěší:)):

Denisse

to mám doma stáhle,ale ještě jsem se k tomu nedokopala :D ted sem 14 dní u babičky,ta jak přijedu se na to teda kouknu

Veru

Jé, tak ten film jsem viděla. Souhlasím, určitě bych ho ostatním doporučila. Je to tak milý příběh, žádná složitost, žádná hollywoodská love story, žádná vyumělkovanost. V jednoduchosti je skrývá krása. :)

Dazzlicious

Tak to jsem neviděla, ani o tom neslyšela :) Ani na romantiku poslední dobou nemám vůbec náladu :D

Christyi

Neviděla jsem ten film :) A jinak máš nádhernej blog!!

Simča

Neviděla jsem ho. :) Díky za tip.

Simča

Děkuji moc ! :)) Jsem další follower.

Simča

Děkuji. :) Jsi milá. ,))

Christyi

není zač :) a pokud někde uvidím razítka s leopardím vzorem, dám vědět :)

naiveinnovator

taky se mi ten film líbil.. na odpočinek jak dělaný :D

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥