CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

čtvrtek 23. června 2011

"záclonové" triko :D z HM :)



Ahoj,
další úlovek ze slev.

Zdobení dekoltu mi připadá jako záclona, jinak velmi příjemný tílko :).


+ velmi dobrý tuňákový salát :)

12 nových komentářů,které potěší:)):

Petra

triko vypadá vážně hezky :)

Dasha Soliman

Těším se, až uvidím tílko na tobě. :) Tuňákový salát mám moc ráda.

Mora e Bionda

Zaclonka je pekna a cena snad jeste vic! :-D

Christyi

děkuju :)

Eddie Vyorálková

Za 5 éčkek nekup to :D
ALe je pěkné.

Evs

vyzerá vážne dobre :)

Petra P.

Brala bych oboje, jak tričko,tak salátek :))

Dazzlicious

To triko se mi nelíbí, ale třeba bude na tobě vypadat hezky, co vím že :) Salát vypadá velmi chutně a zajímavě, s vajíčkem jsem ještě salát neměla :)

L. Different

No Nizoral jsem už taky zkoušela a musím říct, že mi nezabral:/ Koupila jsem si nějaký od Vichy asi za 303 kč, tak doufám, že to pomůže a nebudou to jen vyhozené peníze:/

Jinak tričko vypadá zajímavě:) užčitě by jsi sem mohla "hodit" fotku v něm:)

Simča

Krásné. :))

Malá Dominika

To je krásné! :)

Biancaprincipessa

juj salatik vyzera lakavo!

Okomentovat

Děkuji za komentář!♥